پایگاه اطلاع رسانی مهدی اسماعیلی

نماینده مردم شریف شهرستان میانه / عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵ April 19,2024

عملیات اجرایی ساخت خانه تکواندو شهرستان میانه در زمینی به متراژ ۱۲۰۰ متر و اعتبار ۶ میلیارد تومانی با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، مهدی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان ویژه میانه در مجلس شورای اسلامی، مسعود سعادتی فرماندار و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه با انجام گلنگ زنی آغاز گردید.

️این خانه تکواندو به درخواست اهالی و ورزشکاران این شهرستان برنامه‌ریزی شده و امید است در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات عمرانی آن پایان یابد و در اختیار ورزش دوستان تکواندو این شهرستان قرار گیرد.

️میانه به عنوان قطب تکواندو کشور و آسیا به شمار رفته و قهرمانان زیادی از این شهر به سطح اول تکواندو جهان رسیده‌اند که می توان به یوسف کرمی، فرزاد عبداللهی و میرهاشم حسینی اشاره کرد که سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی، آسیایی و بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود دارند.

️لازم به ذکر است احداث خانه تکواندو به عنوان یکی از اولویت های اصلی نمایندگان مردم میانه و تحقق یکی از مطالبات دیرینه جامعه تکواندو این شهرستان به عنوان پایگاه قهرمانی کشور و جهان بوده که پیش از این نیز با پیگیری ها و سفر سجادی وزیر ورزش و جوانان به میانه جزو طرح های مصوب قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
تبلیغ اول
دیدگاه ها (0)
50