پایگاه اطلاع رسانی مهدی اسماعیلی

نماینده مردم شریف شهرستان میانه / عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵ April 20,2024
دریافت ویدئو

به منظور بررسی و نظارت دقیق بر نحوه آموزش و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونایی بویژه میزان دسترسی دانش آموزان به سامانه شاد و سایر راه های جایگزین آموزش مجازی و همچنین رسیدگی به مشکلات و وضعیت نوسازی و تجهیز مدارس، اسماعیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش مجلس از چندین مدرسه در سطح شهر میانه بازدید بعمل آورد.

این بازدیدها با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان میانه از مدارس شهدای زینبیه و ثارلله، شهید باهنر، شهید آیت الله حامدی و پسرانه ۱۷ شهریور و دخترانه آزرم بعمل آمد.

طی این بازدید مدیران مدارس با ارائه آخرین وضعیت تحصیلی و شیوه های آموزشی، برخی از مشکلات و کمبود های مدارس خود را با اسماعیلی نماینده شهرستان میانه در مجلس و عضو کمیسیون آموزش و خواستار مساعدت در راستای حل آنان شدند.

نماینده مردم میانه با بیان اینکه زیر ساخت های فضای مجازی لازم برای مدارس بخوبی فراهم نشده است، افزود: در این شرایط خاص و حساس کرونایی می بایست دولت و حاکمیت به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی افزود: مدارس بدون دانش آموز بی روح بوده و شور و شوق تعلیم و تربیت باید با انتقال مفاهیم و تولید محتوای دقیق اندکی جبران شود.

پایین بودن سرعت اینترنت، عدم دسترسی برخی دانش آموزان به سخت افزار های الکترونیکی از جمله گوشی هوشمند بویژه در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار، تجهیز مدارس و تامین اعتبارات ساخت و نوسازی آنان، از جمله مهم ترین موارد طرح شده طی این بازدید بود که نماینده مردم میانه قول مساعد در راستای پیگیری و حل آنها با مطالبه گری از مسئولین استانی و کشوری را داد.

اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
تبلیغ اول
دیدگاه ها (0)
50