پایگاه اطلاع رسانی مهدی اسماعیلی

نماینده مردم شریف شهرستان میانه / عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ March 29,2024

 


در راستای تقویت خطوط تولید قطعات صنعتی و ایجاد فرصت های شغلی و رونق تولید، مدیر عامل شرکت صنعتی نیرو محرکه به دعوت مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در کارخانه گیربکس سازی میانرو این شهرستان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی مهدی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی، نماینده میانه ضمن تشریح وضعیت شهرستان و لزوم افزایش فرصت های شغلی و همچنین تقویت و افزایش میزان تولید قطعات صنعتی، خواستار توجه ویژه مجموعه نیرومحرکه در راستای راه اندازی خطوط جدید در مجموعه گیربکس سازی میانرو شد.

گفتنی است اسماعیل پور مدیر عامل شرکت صنعتی نیرو محرکه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم میانه از ارائه طرح های توجیهی کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین بررسی انتقال خط ماشینکاری و انتقال بخشی از خط مونتاژ گیربکس پژو به مجموعه گیربکس سازی میانرو خبر داد.

وی همچنین به حمایت های ویژه نماینده مردم میانه در راستای بررسی و تامین مالی موارد مطرح شده و همچنین طرح توسعه این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و تقویت این مجموعه پر پتانسیل در اولویت برنامه های اجرایی و عملیاتی شرکت صنعتی نیرو محرکه قرار خواهد گرفت که نتایج آن را در آینده نزدیک می توان مشاهده کرد.

همچنین افزایش حقوق کارگران از جمله موارد مصوب و بازدید از خطوط تولید کارخانه از دیگر برنامه های حضور مدیر عامل شرکت صنعتی نیرو محرکه در شهرستان میانه بود.

اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
تبلیغ اول
دیدگاه ها (0)
50