پایگاه اطلاع رسانی مهدی اسماعیلی

نماینده مردم شریف شهرستان میانه / عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ March 28,2024

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مهدی اسماعیلی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور، گفت: قطعا دلسوزی و تلاش های بی دریغ شما بر کسی پوشیده نیست اما نابسامانی افسارگسیخته قیمت ارز، خودرو، مسکن و بسیاری از اقلام و کالاهای ضروری و نیز بی ثباتی در سیاست های اقتصادی شرایط غیر قابل قبولی را فراهم کرده و کشور را با چالش ها و مشکلات مختلفی روبه رو ساخته است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها به راه اندازی قرارگاه تخصصی جهادی اقتصادی تاکید داشته ایم، افزود: می دانیم که کشورمان دارای منابع غنی و برخوردار از سرمایه های عظیم اجتماعی و نخبگان علمی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: مشکل اساسی سوءمدیریت است لذا باید سریعا آن را علاج نمایید، حقوق و دریافتی کارکنان، کارمندان، کارگران به ویژه بازنشستگان لشگری و کشوری متناسب با تورم و گرانی نبوده و این قشر مظلوم همواره با سختی، نگرانی و شرمندگی گذران زندگی می کنند لذا باید این دغدغه آن ها درک و مشکلشان حل شود.

اسماعیلی با اشاره به نقش برجسته زنان در کشور، گفت: نقش برجسته زنان ما که با عفت و پاکدامنی خود دوشادوش غیورمردانمان در عرصه های مختلف کشور به حمایت و دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز منویات امامین انقلاب پرداخته اند به زیبایی تمام جلوه گری می کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید بگذاریم این ساحت مقدس توسط عده قلیلی از هموطنانمان که شاید تحت تاثیر وسوسه های جهانی و شبکه های معاند در راستای ترویج سیاست های شوم بردگی و برهنگی سهل انگاری در مراقبت از حجاب و عفاف که سالیان طولانی میراث دار آن بوده ایم صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: خیرخواهانه این کلام الهی را یادآوری می کنم،  أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَى با این معنی که آیا انسان نمی داند که خداوند همه اعمال او را می بیند./

پایان پیام

اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
تبلیغ اول
دیدگاه ها (0)
50